
Veelgestelde Vragen
Vraag over RotterdamRit? Vind hier antwoord op vragen over tarieven, betaalmethoden, airport service en het boeken van een taxirit.
1. Wat gebeurt er als mijn vlucht voor de Airport Service vertraagd is?
Geen zorgen. U geeft bij het boeken uw vluchtnummer aan ons door. Wij monitoren uw vlucht live. Als uw vlucht vertraging heeft of juist eerder landt, passen wij de ophaaltijd automatisch aan. Wij wachten op u, niet andersom.
2. Kan ik met een rollator of opvouwbare rolstoel mee met het Seniorenvervoer?
3. Hoe werkt 'op rekening rijden' voor Zakelijk Vervoer?
4. Hoeveel personen kunnen er maximaal mee?
5. Is jullie "binnen 10 minuten" garantie voor Stadsritten altijd geldig?
6. Kunnen jullie mij ook helpen met meer dan alleen in- en uitstappen bij Seniorenvervoer?
7. Kan ik zelf de route bepalen voor een Sightseeing Tour?
8. Zijn de auto's voor 'Discreet Vervoer' echt onherkenbaar als taxi?
9. Rijden jullie alleen van Rotterdam naar Schiphol, of ook van Schiphol naar Rotterdam?
10. Rijden jullie alleen Stadsritten binnen Rotterdam?
1. Wat gebeurt er als mijn vlucht voor de Airport Service vertraagd is?
Geen zorgen. U geeft bij het boeken uw vluchtnummer aan ons door. Wij monitoren uw vlucht live. Als uw vlucht vertraging heeft of juist eerder landt, passen wij de ophaaltijd automatisch aan. Wij wachten op u, niet andersom.
2. Kan ik met een rollator of opvouwbare rolstoel mee met het Seniorenvervoer?
3. Hoe werkt 'op rekening rijden' voor Zakelijk Vervoer?
4. Hoeveel personen kunnen er maximaal mee?
5. Is jullie "binnen 10 minuten" garantie voor Stadsritten altijd geldig?
6. Kunnen jullie mij ook helpen met meer dan alleen in- en uitstappen bij Seniorenvervoer?
7. Kan ik zelf de route bepalen voor een Sightseeing Tour?
8. Zijn de auto's voor 'Discreet Vervoer' echt onherkenbaar als taxi?
9. Rijden jullie alleen van Rotterdam naar Schiphol, of ook van Schiphol naar Rotterdam?
10. Rijden jullie alleen Stadsritten binnen Rotterdam?
1. Wat gebeurt er als mijn vlucht voor de Airport Service vertraagd is?
Geen zorgen. U geeft bij het boeken uw vluchtnummer aan ons door. Wij monitoren uw vlucht live. Als uw vlucht vertraging heeft of juist eerder landt, passen wij de ophaaltijd automatisch aan. Wij wachten op u, niet andersom.
2. Kan ik met een rollator of opvouwbare rolstoel mee met het Seniorenvervoer?
3. Hoe werkt 'op rekening rijden' voor Zakelijk Vervoer?
4. Hoeveel personen kunnen er maximaal mee?
5. Is jullie "binnen 10 minuten" garantie voor Stadsritten altijd geldig?
6. Kunnen jullie mij ook helpen met meer dan alleen in- en uitstappen bij Seniorenvervoer?
7. Kan ik zelf de route bepalen voor een Sightseeing Tour?
8. Zijn de auto's voor 'Discreet Vervoer' echt onherkenbaar als taxi?
9. Rijden jullie alleen van Rotterdam naar Schiphol, of ook van Schiphol naar Rotterdam?
10. Rijden jullie alleen Stadsritten binnen Rotterdam?
Als u niet kunt vinden wat u zoekt, neem dan gerust contact met ons op. We helpen u graag verder!